20 juni 2012

Cravings for beauty.

Igår var jag hemma hos min farmor som är nästan lika förtjust i skönhetsprodukter som jag är. Tyvärr är hon inte lika bra på att handla som jag är, utan låter sig snabbt övertalas av lömska kassörskor på NK och illasinnade egenföretagare till frissor. Desto bättre för mig, för mycket av det hon köpt och aldrig använt får jag ta över. Igår gav hon mig en påse med lite hårprodukter, vax, oljor, några rengöringsprodukter från Lancôme och en flaska sminkborttagning. Själv hade hon köpt en fuktighetscreme med pigment i från Elisabeth Arden som var helt fantastiskt bra. Perfekt på sommaren när man vill slippa en tjock foundation. Inspirerad och ha-galen klickade jag mig in på min absoluta nätfavvis som säljer skönhetsprodukter, www.eleven.se, och hittade massor som jag behöver. Åh, vad fattiga jag vill trycka på "beställ-knappen"...



Inga kommentarer: