1 juni 2012


Det jag sådär glädjefyllt skulle få uppleva den första dagen idag av. Igår kväll träffade jag några inne i stan men åkte hem med Robin vid 7,8-tiden. Trött efter veckan anspänningar med mängder av grejer som skulle lämnas in. Väl hemma åt jag lite glass och en macka och kröp tidigt i säng. Tick tack, tick, tack. Klockan fem började jag gråta för att jag var så utmattad och insåg att jag inte skulle kunna åka till jobbet. Först klockan 12 fick jag somnat på förmiddagen, och har sovit fram tills nu. Fy sjutton vilket dygn det har varit, länge sedan jag mådde så här kasst. Nu har jag i alla fall fått på mig lite myskläder, diskat och lagat en anspråkslös paj med lite spenat och lax. Robin är iväg och kommer nog inte hem förrän i natt. Det känns fasligt ensamt just nu...

Inga kommentarer: