31 dec. 2008

Nyårsafton med nårslöften (fuck it)

Jag menar, precis som en god vän sa till mig igår. Okej att ljuga för andra, men för sig själv? Har man inte gått lite väl långt då? Jupp.

Igår jobbade jag dagen, var sedan inne och lämnade prover och köpte nytt schampo & balsam för min oregerliga svintokalufs a la Bröderna Fluff.


Sedan åkte vi förbi min farmor, önskade gott nytt och jag överlät min nyårsklänning som var på tok för lång, i hennes händer. Nu är den på tok för skev, men lagom lång :) Till min skeva klänning skall jag ha Mickans hatt med flor, se nedan, och mina sidenskor med rosetter. Har ingen fantasi till något annat.




Sry Mickis för att jag snodde din bild. Du skall få tillbaks den.

Ikväll blir det i alla fall relativt passivt. Jag och Robin skall äta lite middag, och sedan skall vi iväg hem till Carro här i Särö, honm har fest. Tänkt möta upp Alexandra på vägen. Bussen går hem 00.59, och inte en sekund efter det. Begrips?

Igår var carro och Martin här en sväng, vi åt pasta med spenat och ädelost och satt och tjatade. Jag äslkar min nya dator, men har verkligen förgyllt min vardag. Har dock ännu inte hunnit skaffa ett mobilt bredband till den, har lite olika alternativ som jag skall kolla upp. Sopi sa att jag kunde surfa geneom mobilen.



Apprå på Mickis. Jag röstar för fler lappar i skåpen till allmänheten. Sånt blir man glad av. Puss på dig.



Gott nytt, allihopa. xxx, luutra

Inga kommentarer: