2 jan. 2009

2009

Andra dagen på första året. Hade jättetrevligt på nyår, och var faktiskt i helt okej skicka dagen efter, alltså inte den sämsta början på det nya året.



Idag och igår har jag mest lallat omkring här hemma, tagit det lugnt, städat och grejat, och kollat på film. Robin är ledig idag, klämdag.
Själv börjar jag jobba ikväll, sista helgen på schemat. Men eftersom chefen fortfarande inte lyckats skaffa någon vikarie och jag egentligen inte börjar plugga på allvar förren den 19/1, så skall jag kolla upp om jag kan behålla mina dagar fram till då. Hade varit bra. Och nästa vecka är jag helt ledig, så då kan jag lägga allt mitt krut på datorkunskapen. Robin skall installera office 2007 här nu i helgen, och jag bävar. Men men. Life's a bitch.

Min högsta önskan är just nu att det skall finnas smörgåstårta kvar på jobbet när jag kommer.

xxx

Inga kommentarer: