25 jan. 2009

Champagne on a Sunday/I hate this part right here

Äntligen är djävulshelgen över.

Dagens kommentarer, samlade i ett nötskal:

# "Jag börjar visst se sämre." (Sagt av damen som skulle tyda sitt telegram från kungen på hundra-årsdagen. 1909-2009, hittills. Fatta :) Underbara krutgumma. Tack för att jag fick spendera en halvtimma brevid dig i sängen.

# "Jasså, är det här modepolisen köper sina klänningar?" (Tackar)

# "Vadå söndag? Varför skulle man inte kunna dricka champagne på en söndag?" (SJÄLVKLART kan man dricka äkta skumpa på en söndag Robin.)

I hate this part rigt here.

Ny vecka, nya utmaningar. Denna vecka gäller träning varje dag, gym och promenixer. Promenader med Robin förstås. Trots att klänningen snarare skulle må bra än spricka av ett kilo till. Jag SKULLE köpt en 36:a.

Imorgon skall jag plugga, åka och gymma med Alexandra (Farväl min vän. Amerikat kommer äta dig levande), träffa Amanda i Kungsbacka och handla present till Robin. Iförd min nya sommarklänning (Nej, inte den, den andra!) som med en fingerknäppning omvandlas till murrig vinteroutfit. Jenas, skärp och bruna stövlar gör sitt. Dessutom skall jag kapa halv lagom till maj.

Row, row, row your boat,
Gently down the stream.
Merrily, merrily, merrily, merrily,
Life is but a dream.


Väntar med spänning på betygen för inlämningauppgifterna som jag skickade in i torsdags. Lite oroligt kanske, jag vet att jag borde bli nöjd med ett VG, men faaaan... Jag förtjänar ett MVG. Jag kan ju detta! Såg du inte alla extrauppgifter jag hittade på? Du sa 1,5 sida per uppgift, jag skrev FEM per uppgift. Snälla fröken, var barmhärtig? I'll be good. A good girl.

Inga kommentarer: