11 jan. 2009

Snabb helgresumé.

Så var helgen snart avklarad. I fredags så var jag hos Sandra på Afterski, himla kul. Synd bara att folk inte kan skilja på ditt och mitt, och framför allt inte med alkohol i blodet. Mobiler, pengar, smycken... Öh - en bil? Som sagt, det finns folk till allt. Vi hade i alla fall jätteskoj - festen innehöll i princip det man förväntar sig av en privatfest. Stora mängder alkohol, bugg på matsalsbordet, bastubad, stora mängder krossat glas och vin på golvet (till slut gav jag upp mitt jobb med disktrasan - vi var besegrade), tjejer i bikini och en jäkla massa folk. Som sagt, jag trivdes som fisken i vattnet.


Söndagen har jag jobbat, och just nu lagar jag mat med Robin. Kvällen meny:

Lammfärsbiffar fyllda med fetaost och timjan
Örtprovençalpotatis med mängder av vitlök
Hemmagjord tzatsiki
Grekisk sallad med tomater,citron och pumpafrön

Yummie.

Cheers mates!

Inga kommentarer: