15 jan. 2009

Klänningsbeskymmer #348

Jag har panik. Jag måste köpa en klänning, helst idag. Och jag vet i vanlig ordning inte vilken jag skall ta. Jag har hur många alternativ som helst, och jag måste verkligen beställa NU. PRONTO.

Puh! Ni kan andas ut, skräckscenariot är över! Kom fram, gott folk! :) Det blev den här sötnosen, på REA! Nu kommer Robin bli stolt! Och skor till behöver jag inte ens tänka på, jag tar mina gamla. (Ja, dom som jag inte kan gå i) Jag får väl följa partyprinsessan (tanten) Sandras exempel, och lägga ner ett par platta ballerina i väskan att ha och gå i. Men min kropp blir så sjukt mycket snyggare i höga klackar, jag ser helt plötsligt inte ut som en liten boll!

Ute är det strålande väder, härligt. Jag tror jag skall promenera till jhobbet idag, jag behöver röra på fläsket. Igår var jag & Amanda och tog en öl i Kungsbacka. Amanda och hennes stora trut lyckades som vanligt sätta mig i klistret, helt plötsligt fann jag mig själv ute på gatan, tvingad att fylla i menyer osv på ställets nya tavla som hängde utanför. "Jo, Julia skriver snyggt!" Pyttsan. Men jag överlevde. Och vi vann när vi spelade Buzz.

Snart blir det kaffe hos Alexandra, och sedan jobb i några timmar. har kort pass ikväll.

xxx luutra

Inga kommentarer: