30 jan. 2009

Here we go again.

Suck. Det där med att det alltid måste vara något - det känns som om det stämmer in på mitt liv ganska bra. Robin har haft det där samtalet med chefen, och med finanskriser och nedskärningar så fick Robin gå. Så himla orättvist. Han har en månads uppsägningtid på fiman - slutar 22 februari. Eller ja.
Facket skulle höra av sig till honom i veckan, jag hoppas att dom kan erbjuda honom något. Och att han kommer få a-kassa. Suck suck. Aldrig får det vara rikigt bra. Men jag börjar bli van.

Det börjar i alla fall dra ihop sig, och allt verkar gå enligt planerna. Klänningen hänger i garderoben och min kollega skall hjälpa mig med håret.
Jag är ledig i tre dagar nu, skall väl försöka hitta på något. Skolan rullar på, jag sitter och väntar på ett brev där jag skall ändra min studietakt. Väntar också på omdömmet för inlämningsuppgifterna, dom segar med det.

Over'n out.

Love, luutra


Skolflicka i skolan.

Inga kommentarer: