26 maj 2009

Clothes and such.

Har så smått börjatmed min vårshopping (lite sent, jag vet), och med min uppgradering av min sommargarderob. Handlade lite i fredags, blev 1 klänning, 2 enkla toppar ch ett par riktigt schyssta chinos med lite lägra gren, sitter jättesnyggt :)
Mest glad blev jag kanske över att jag hittade ett alldeles egna ex av den otroligt upp-hypade, alldeles för korta, svårfunna HM-klänningen både Kenza, modette och Farhman hissat! Helt underbar!





Kvar på min lista....

* Jeans-leggins
* Några söta sommartoppar
* Ett par sommarklänningar, gärna en A-formad jeansklänning med trekvartsärm
* Leggins med ragkedja

Är framför allt på jakt efter en tunika jag spanade på Kenzas blogg, från Lindex och urgullig. Kan inte var särskilt dyr heller ;)

xxx -luutra

Inga kommentarer: