22 maj 2009

None

Har lite rast på jobbet och sitter och myser. Klockan är 11 och om 4 timmar går jag hem och på ledighet, välbehövt! Regnet vräker ner och jag har vatten i skorna, var på VC och lämnade prover på lab nyss. Passade även på att köpa en ny hudcreme, hittade den här fina som luktade passion och mango. Dessutom var ju flaskan rosa... ;)
Annars är allt väldigt lugnt, Robin har varit i stan med sin lillebror sen igårkväll och sov där i natt. Tror dom var på bio eller liknande. Så jag blev själv inatt, men jag tycker själv jag klarade det förträffligt. :) Katterna övergav mig redan på kvällen och ville ut, så där jag låg jag själv i min stora säng och glodde på tv och lyssnade på ovädret, alltså dubbla faktorer som skulle göra denna natt till sömnlös. Men det gick fint, jag somnade vid halv 11 och sov som en stock fram tills klockan ringde klockan 6 och sa åt mig att gå upp och cykla till jobbet. Är alltså mäkta stolt över att jag klarat av att sova själv, så bra. Jag pekar på biologin och hävadr bestämt att människan är ett vanedjur när folk himlar med ögonen och tycker jag är barnslig.

Imorgon är det lördag, och jag och min lillasyster skall spela golf och äta lunch. Mysigt. Jag hoppas på fint väder, men SMHI och tv4-vädret verkar inte vara överens. SMHI påsår att det kommer bli halvmulet medan tv4 säger att det kommer bli strålande sol i Göteborg. Vi hoppas på sol såklart, golf i regn är inte roligt.

Efter jobbet skall Rbin hämta upp mig, och jag skall in och handla ett turkosblått nagellack, samt ett par beiga lite pösiga chinos. Kommer bli dösnyggt ihop :)




love - luutra

Inga kommentarer: