25 maj 2009

Me aginst the world.

Förbannad, trött, hungrig och upp och ned. Kyckling-jäveln i ugnen var helt röd när jag tog ut den, konstiga människor bråkar med mig om konstiga saker och mobilen åt upp mer än hälften av alla bra kort jag tog i helgen. Livet kan dra åt helvete, alla i det och åt pipsvängen med hela klabbet.
Ledsen, besviken och trött på att känna mig ständig missuppfattad. Så fort jag säger något missförstår folk mig. Överallt, hela tiden. Cola har jag ingen - trots att jag hade behövt en liter eller två. Jag vill inte skriva alla de där intressanta blogginläggen jag längtat efter att få ta tag i, jag vill inte se tillbaka. Men inte heller framåt.
Inget bra går på tv, någon ciao ser det inte ut som jag kommer kunna köpa, Robin börjar på Ringhals på måndag och lämnar mig här helt ensam hela veckorna, leva vill jag inte - och ni fattar ingenting...

Inga kommentarer: