5 maj 2009

Me est Happy :D

Jag är nöjd. Riktigt nöjd, helt utan anledning. Idag har jag...

* Försovit mig. Fast jag tycker mer det kallas "tagit sovmorgon". Fast min kollega misstyckte och telefonterroriserade mig.

* Jobbat och stått i - när jag väl var där.

* Varit i skolan :) Min fröken var en söt engelsman med underbar Simon&Tomas-Tomas-dialekt som hette Noel. Jag beställde även en ny skolbok utan att bråka (fast jag ville) för att Noel så sött förklarade att jag visst behövde den.

* (Egentligen är han inte alls snygg, bara väldigt söt :)

* Fått en ny gammal mobil som ser ut som min gamla när den var ny :D

* Haft ett givande möte där jag förstod att den ena parten inte var där - på grund av mig. Hugha!

* Hånleende sett på när Robin kastat den äckliga detox-soppan ÅT HELVETE!

xxx luutra

Inga kommentarer: