24 maj 2012

Det resterande.

Så, till baka och på betydligt bättre humör. Jag har fått gjort en del med hemtentan idag, imorgon är det bara att skriva ihop det sista på morgonen. Jag har över lag en jäkla massa att göra nu de sista dagarna på veckan, så för min egen skull så slänger jag in ett litet schema, så är det bara för mig att bocka av sedan.

Valljogga på morgonen. Skriva klart hemtentan. Skicka in. Möte kl 10:15. Stan och Pedagogen efter det, skriva klart extrauppgiften. Skicka in. Sola på kvällen.

Gymma på morgonen. Börja skissa få redovisningen inför seminariet nästa vecka. Stan, lunch med Anna vid 14:00. Eurovisionfinal på kvällen!

Jobba 7-15:00. Gymma. Fika hos mamma. Hämta utemöblerna och göra sista på uteplatsen. Kasta mig i säng så fort det bara går...

Inga kommentarer: