28 maj 2012

Love comes once, if you'r lucky enough.

Godmorgon! Tisdag, klockan är halv 9 och sommaren verkade komma av sig. Jag var ute för att hämta posten och brr vad kallt det är i vinden.

Idag skall jag vara hemma och läsa föremålsanalyser och förbereda mig för slutseminariet. Dagen fick bästa tänkbara start med lite sovmorgonm kardemummakaffe, super-smoothie och vackra syréner på bordet. Det är härligt att vara student och få rå om sin tid själv, ibland i alla fall. ;) Ett tips är verkligen kardemummakaffet, stöt lite kardemumma och lägg i filtret, jag gör mitt extra starkt och dricker utan mjölk. Underbart gott. (Jag blir så less på Blogger. Nu är det något med bilderna som strular, hur jag än gör så blir de suddiga när jag förstorar... Hej mini-bilder, hejdå snygg-blogg...)




Inga kommentarer: