6 maj 2012

Robin i nytt.

Söndag eftermiddagen. Den här helgen har varit konstig. Inte dåligt på något vis, men mest konstig. Nå väl, den är snart över. I fredags jobbade jag, i lördags var jag mest med Robin (rakade hans hår och köpte två fina Helly Hansen jackor till honom) och idag har jag också jobbat. Nu har jag och R precis grillat årets första korv och båda två är proppmätta. Jag skall lägga mig och titta på film tänkte jag, och inte lyfta ett endaste litet finger till... Mjaou. (Så här fin blev Robin i håret! Han har inte varit rakad på flera år, så nu känner han sig vårfräsch! Jackan köpte vi på outleten på Freepost, i Helly Hansens egna butik. Otroligt sortiment och galna priser. Han fick en lite tunnare vita seglarjackan plus en tjockare grå/gul för det smått fantastiska priset 1300 kronor, den modellen kostar egentligen 3500 kr. Fynd? Fynd. Och alla priserna var i den nivån...!)



Inga kommentarer: