11 maj 2012

Oh!

Fredag och sista dagen på Peddan för den här veckan. Jag sitter och kämpar på med min föremålsanalys, det går segt och jag känner att hela projektet för min del är aningens ostrukturerat. Jag har massor att säga men ändå blir texten stolpig och osammanhängande. Suck.

Igår var jag borta härifrån. På onsdagskvällen tog jag en öl med James och igår var det plugga och slappa hemma som stod på agendan. Robin har jour och var inte hemma förrän vid 12 på natten, stackaren. Jag som inte gillar att sova själv gick hemma i cirklar. Gud vad löjlig jag är.

Imorgon är det den nästa sista obliatoriska uppgiften i Tingen som historia. Vi skall till Mölndals museum för att göra föremålsanalyser några timmar på eftermiddagen, det skall faktiskt bli ganska så spännande. Jag tror aldrig jag varit på Mölndals museum. Hrm, måste fixa fram A3-papper tills dess, kom jag på.

Nej, nu skall jag försöka få tummen ur och skriva någon sida till här. Förhoppningen är att vara färdig med hela analysen på måndag, för på tisdag släpps den sista tentan i min andra kurs och det kommer bli en nöt att knäcka för min del. Så går det när man skolkar sig igenom en haklv termin... Do'h!

Inga kommentarer: