19 jan. 2011

Första dagen.

Morgon och jag sitter redo och påklädd inför min första dag på nya kursen. Natten har varit ett helvete, jag har fått högre feber och satt uppe till 01.00 med krossa. Sov oroligt.

I klädväg valde jag svart A-formad klänning i ull, en blå jacka i Chanel-stil och tjocka strumpbyxor. Jag skall gå en bit från Kapellplatsen till min nya föreläsningssal så jag matchar det hela med bruna stövlar utan klack. man vet aldrig hur isigt det är inne i stan.
Redan imorgon har jag min första föreläsning, synd med tanke på att jag hade behövt en dag eller två för att bli frisk. men jag får försöka ta det lugnt. På fredag är det första seminariet. Pirrigt.

Här har jag listat ut att jag skall läsa de näsrmaste 6 månaderna. Nu får vi se om jag hittar dit bara.


Inga kommentarer: