23 jan. 2011

Vår-fin!

Jag sa att jag inte hade något att se fram emot, men där ljög jag lite. CSN strular och jag får inte mina pengar i tid, men det gör inte så mycket för vi klarar oss på Robins lön så länge. Men NÄR mina pengar kommer skall jag gå till frisören. Sist jag var där var i augusti, och sist jag var hos frissan och la slingor var 2007. So I figured - jag förtjänar att gå och göra mig fin.

Jag skall inte ta något på längden förutom att bara toppa det, jag trivs med långt hår även om det ser ut som en svintoboll för tillfället. Men jag tänkte lägga lite slingor, askblonda, blonda och ljusbruna, så resultatet blir någonting i den här stilen. (Bilden är från Veckorevyns repotage där hela redkationen vek ut sig för att hylla den naturliga kvinnokroppen, hrm..)
Jag tycker hon är skitsnygg i alla fall och tänkte satsa på något liknande.

Inga kommentarer: