14 jan. 2011

Update från fjället.

Lite grinig. Jag har med mig två internet upp och inget av det vill funka. Grr.

Vi har det bra här uppe i alla fall, med eller utan internet. Igår var vi i backen vid elva-tiden. Solen stod högt med det var ganska kallt. På toppstugan tog vi en öl och lite varm choklad när bi skulle tina upp. Alla pisterna är öppna och det är jättebra med snö! Idag är det hela 25 minus. Vi tar långfrukost och lurar lite på dagen. Robin sitter mitt imot mig och pillar med en trasig takamateur, det ser ut som vi får åka på taklampe-jakt. Eftersom det är så jäkla kallt så blir det lite utflykt på förmiddagen och skidor senare. Vi har gulashsoppa sedan igår som vi skall ta i backen. Mmm! Ikväll blir det det som jag väntat på i veckor, vi har hyrt en badtunna. Så härligt! Till det har vi en flaska skumpa. Helt okej!

Inga kommentarer: