23 jan. 2011

Yeah right.

Ouf! Nu är jag äntligen hemma igen, det har varit en lång dag! (Jag som jobbar en gång i veckan blir trött efter 9 timmar.)
Varit på B3, lika bra som vanligt.
Kikade på mitt schema för att kolla vilken buss jag skall ta imorgon och blev positivt överraskad, börjar 10 och inte klockan 9 som jag trodde innan. Gud så skönt, då kan jag varva ner här hemma lite, ta en kopp té och plocka i ordning lite grejer inför imorgon. Det blir som sagt en lång dag.

Imorgon måste jag också börja bocka av min to-do-list för den här veckan. Ringa om jobb, körkort och dop. Ibland bara skjuter man på saker och mår kasst över det, sedan när sakerna väl är gjorda så känns livet betydligt lättare. Jag är en klassisk skjuta-upp-person, tråkiga saker kan jag gå och dra på hur länge som helst, helst utan andledning egentligen. Borde bättra mig på den punkten. Haha, borde ja..

Inga kommentarer: