23 jan. 2011

A last call in the dark.

12 besökare idag? Illa. Ni brukar vara runt 20! Jag tror jag skall börja införa någon typ av upprop varje dag, så man kan hålla ordning på er.
Kanske borde jag söka till den där Hemköps-bloggen, så skall ni få se hur en riktig matblogg ser ut. Bara recept och bilder på mat!

Robin ligger på fullaste allvar på övervåningen och tittar på filmen Karate Kid, med Will Smith's son i huvudrollen. Då kan man verkligen inte ha mycket att göra. Men jag skall inte klaga, han har varit duktig och lagat min cykel idag. Eller ja, lagat och laga. Justerat bromsarna. manligt så det förslår.

Nu när vi går och lägger oss (och säkerligen vaknar upp till ytterligare en kall vinterdag) så tänker vi på sommaren, värme, god mat och lätta fina kläder. Resor, matupplevelser, timmar i solen och sköna minnen! Natti natti på er, alla frusna själar.

Inga kommentarer: