31 jan. 2011

Just hangin' there.

ZzzZz. Dags för sängen. Fått läst en del idag faktiskt, sakta men säkert kan jag beta av listan. Mina böcker som jag beställde på Adlibris är skickade så kanske kommer de imorgon om jag har tur.

Imorgon skall jag upp tidigt, det är föreläsning klockan 9:15. Efter det skall jag sitta och läsa hade jag tänkte, får se vart jag hamnar. Pedagogen eller Handels känns som bra alternativ just nu. Matlåda eller inte matlåda? Tiden får utvisa.

Efter plugg skall jag träffa Anna för lunch klockan 2, vi skall till Silvis. älska Silvis? Var annars, liksom?
Det känns som om det kommer bli en bra dag imorgon. Hoppas natten blir lika bra, jag är gräsänka för R jobbar natten. Går säkert fint, katten ligger redan och snarkar bredvid. Sleep tight, folks.

Inga kommentarer: