28 sep. 2012

Home again.

Nu är jag hemma från seminariet! Gruppen var grym som vanligt, och nu vänatr en vecka FULL av plugg inför tentan nästa måndag. Jag har redan ångest, men då är ju allt i sin ordning. Ångest och sedan går allt galant, och när man är klar undrar man; "Varför oroade jag mig för det här?" Sedan är det samma visa nästa vecka igen.. Jaja. Det är väl så jag är funtad. Efter seminariet gick vi till Husaren för en snabb fika och upplägg inför nästa vecka, hann knäppa av några bilder på Pauline, Alicia, Mohamud, André och Viktor som ingår i min grupp. Mest gillar jag sista bilden. Och Viktor är ju fin han med, med smörgås i hela munnen. Jag ser hysterisk ut, som vanligt. Nu skall jag äta lunch!

Pauline vill inte vara med på kort, men Alicia kompenserar ju upp det snyggt genom att vara med två gånger, dels själv och dels med sin passbild. Bra tänkt!



Inga kommentarer: