25 sep. 2012

We were never gonna say goodbye.

Hej hej! Tidigt, som vanligt, men jag är pigg och riktigt peppad inför dagen. Först skall jag träffa basgruppen inför fredagens seminarium och efter det blir det Peddan-häng tillsammans med Ida. Handla byxor och linnen kanske, måste verkligen ha ett par nya svarta brallor samt två ribbade baslinnen, ett svart och ett vitt.

Det blev ingen blogg igår, först var det gymmet som stod på agendan och sedan åkte jag och Robin hem och åt gryta innan jag satte mig och Skypade med fina Alexandra (http://mvhalex.blogspot.ca/). Det gick super på gymmet och jag har verkligen lovat mig själv att det här blir vintern när jag går ner tio kilo och får bättre kondis och framför allt en mindre värkande rygg. Nu jäklar skall jag köra, gym varvat med löprundor. Pepp pepp på den.

Ha det fint idag kompisar!




Inga kommentarer: