25 nov. 2008

Avecheckning - Gilla läget gott folk

- Ringa och skicka efter betygen CHECK
- Bestämma vilka kurser jag skall läsa i vår
- Kontakta Letche Studios CHECK
- Boka tid på Kompetenscentrum
- Prata med SheShape om betalning och få kvitto att lämna till admin på Bukärr. CHECK
- Tisdag APT-möte CHECK
- Onsdag brandutbildning
- Torsdag heldag på Särö Hus planeringsdag, middag på kvällen
- Fredag handledning
- Bestämma vilken klänning jag skall köpa från asos.com och beställa den tillsammans med Mikaela & Alexandra.
- Ridag Tim lördag, kvällsfodra.
- Ta livet av mig.

På jobbet igen efter ett mindre inspirerande schemamöte. Jag längre jag jobbar inom vården, dessto mer inser jag att läget är som det är. Det kommer aldrig bli bättre, vi kommer inte få in mer folk, vi kommer inte få bättre arbetstider och vi kommer aldrig få jobba den tjänstgöringsgraden vi vill. That's just facts. Jag antar att det är som chefen så ofta säger, det är bara att gilla läget.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha.Jag gillar dig Jules! / M ps. vart sjutton menar du att menyerna finns? Inte i min datormaskin iallafall;)