3 nov. 2008

Ute i god tid...

Har kommit till jobbet, bara en och en halvtimma innan jag börjar :D Snart verkar det dock som om det är slut med det, igår var jag och carro i Lindome hos moppedoktorn och lagade och köpte nytt. Så idag skall Mats skruva och ha sig, så får vi se det strålande resultatet i efermiddag.

Har drömt en del i natt, varit lite orolig och dessutom blivit störd av katterna. Jag fattar inte grejen, EN av dom kan väl i alla fall sova på Robins sida =/ Det blir så jäkla trångt hos mig med mig och två 6-kilos klumpedunsar.

Den riktigt roliga nyheten är att min lillasyster är hemma igen, hel och nästan ren ;) Vilken chock det var när jag ringde hem till mamma, och min syster som skall befinna sig på andra sidan jorden svarar! Haha, herregud, jag var på väg att lägga på, så paff blev jag... Åkte hem direkt i alla fall, och satt och tjatade med Sophia, mamma och Van ett tag. Robin hämtade upp på hemvägen, och vi åkte hem och hade tv-kväll. Det har vi alltid på måndagar. Först halv 8 är det "Halv åtta hos mig", 20.00 är det "Färjan" i en timma, och kvällen avslutas med "Matakuten".. Shit, jag känner mig verkligen som en tönt, men det bjuder jag på... ;)
Nä, nu får jag ta och gå och byta om till min jobbpyjamas och slänga i mig en en kopp kaffe! Snart kommer Mia!

xxx, luutra

Inga kommentarer: