19 nov. 2008

Försent för edelweiss

Min älskade Robin står lydigt vid spisen och gör kryddig korvblandning med grönsaker. Har precis själv placerat mig själv där jag trivs (nästan) bäst, i kontoret framför datorn med matlukt i näsan. Disken är diskad och livet känns härligt stillsamt.

Idag har jag jobbat, har konstigt nog vart trött hela dagen. Efter jobbet gick jag och Alexandra och fikade, latte & chokladpraliner med passionsfyllning. Börjar bli en farlig vana det där ;) Sedan svängde vi förbi Alexandra, och drack mer kaffe och tjatade. Himla kul att hon är hemma från Australien - Bukärrsgården blir så tyst utan dig! Fast jag verkar förlora henne igen till januari, då det bär iväg till pojkvännen i Canada.

Nu börjar Halv 8 hos mig, och det kan vi ju bara inte missa ;) Hopp och lek, barn!

puss, luutra



Inga kommentarer: