2 nov. 2008

Fullt upp idag!

Har precis vaknat och väntar på Carro som skall komma hit en sväng och ta en roadtrip till Lindome med mig :) Innan skall vi plocka av kåpan med kicken. Sen skall jag också sortera bland mina hästgrejer och plocka ut det som skall till Tim, igår var jag och Carro på Öb och jag passade på att köpa ett relexländtäcke och en reflexbrösta. Det kommer nog ofta vara kväll och mörkt när jag rider, insåg jag.

Igår jobbade jag en kortis på förmiddagen, kändes väääldigt lagom med 4 timmar, haha... Sen var som sagt jag och Carro iväg, och sen när jag kom hem åkte jag och Robin iväg och åt middag på GKSS. Så himla trist, när jag och mamma var där sist var det jättemysigt, bra mat och bra service. Mysigt var det såklart fortfarande, men maten var kass och servicen i princip obefintlig. Vi fick sätta oss själva (servitrisen hade sett oss) och sen fick vi säkert vänta i 15-20 minuter på MENYN! Blir man trött eller... Kan ju inte direkt påstå att resten av servicen löpte på snabbare heller... Maten var väl sådär, lite tråkig.
Jaja, vi blev mätta i alla fall. Sen åker vi nog aldrig dit igen.

Nu skall jag in i duschen! xxx, luutra

Inga kommentarer: