18 nov. 2008

Morgonstund har...

Klockan är 06.22 och jag vill bara krypa raka vägen tillbaks till sängen :( Ush, jag känner verkligen inte för detta. Länge sedan jag kände mig så här anti. Helgen på jobbet har varit lång, mend ett 8-20-pass, och det behövs nästan mer en än ledig dag för att vila upp sig. Som tur är är jag ledig helgen nu, på lördag kommer Carro & Martin på lammiddag. Mysigt, tänkte laga någon äppledessert till.

Igår var iaf Alexandra och Mikaela här, vi åt middag och planerade för adventsmiddagen. En liten sten föll från mitt hjärta, kanske kommer vi få ihop det trots allt. Ibland tänker jag, "Vad har jag gett mig in på", men jag har ju dom andra att luta mig imot ;) Det är bra, man skall vara flera. Menyn är bestämd, men den tänker jag inte skriva här. Inte just nu iaf.

Nu måste jag iväg till jobbet! Puss

Inga kommentarer: