17 nov. 2008

Victory för lag vi-vill-ha-adventsmiddag-men-vart-skall-vi-vara-(flytta på er!!)

Morning folks!

Idag har jag massa grejer att göra. Ledig i dag och det känns skööönt...

- Avslut på Skyddsvärnet
- Fika med Liv
- Städa här hemma
- Rota bland alla mina gamla AllyomMat
- Ev hämta fler AlltomMat hemma hos mamma & pappa :)
- Börja leta efter den ulitmata adventsklänningen ^^

Äntligen gav mina söta föräldrar med sig och lovade bort huset över en natt för den åtråvärda, fantastiska, banbytatnde, vågade med ändå så vuxna, adventsmiddagen. Härligt! Jag och Alexandra kommer genast få sätta oss och fila på etikettsforumläret som skall skickas ut samtidigt som inbjudan, bygga brasedlstäder och putsa katterna. Inget skall bli fel, allt skall gå vår väg. ^^ Känner mig ganska speedad idag, om det beror på den så uppskattade ledigheten eller ren övertrötthet, vet jag inte. När jag är speeedad och lycklig lyssnar jag på det här.



Btw Mickaela, jag håller med dig - den ultimata kombinationen ÄR joggingset och rävpäls!





Inga kommentarer: