8 nov. 2008

Varit sjuk =/

Har varit sjuk ett tag, jävla nackspärr >.< Haft ångest över att jag missat en del jobb, men försöker tänka att det uppvägs av några extrapass i november. Men inte kul ändå. Veckan har känts lite halvflummig, det blir alltid så för mig när jag glider ut ur rutinerna som jobb osv. Igår var jag i alla fall hos Tim, hade kvällsfodringen bland annat. Ingen ridning på grund av nacken, men jag mockade och så bara.

Idag skall jag och Robin spela badminton. Läste till mig att så fort man känner att man kan röra på huvudet så skall man använda musklerna så fort så möjligt, pratade med Mia på jobbet en kortis där i mellan, och BIG NO NO från hennes sida... Haha... Vi får väl se hur det går, kondisen är ju inte på topp så det blir väl lugnt vilket som. Imorgon skall jag jobba ett kort pass, så kvällen blir lugn.

Love, luutra

Inga kommentarer: