24 nov. 2008

Julia & Sophia - "snygga och smärta"

Nu har jag börjat träna med lillsyrran på allvar! Och vet ni vad? Jag tyckter det var roligt. =/ Känns väldigt skumt att erkänna det, men det är alldeles sant.
Som tur är så blev vi tvugna att fylla på energiförrådet efter idag, och drack latte och tog var sin (ok två) chokladpralin.

Här nedan ser ni exempel på hur det skall se ut och på hur det inte skall se ut. Det korrekta exemplet avslutar.




Jag måste dock vidhålla, att min syster är en riktig svagis, jag står för musklerna och hon då möjligtvis för den viga och kanske lite mer vältränade biten. Jag - still - starkast. :D

Jag har idag varit duktig & arbetat, och tillika bockat av ett par punkter från veckans Att-göra-lista. Två tunga punkter, dessutom.

- Ringa och skicka efter betygen CHECK
- Bestämma vilka kurser jag skall läsa i vår
- Boka tid på Kompetenscentrum
- Prata med SheShape om betalning och få kvitto att lämna till admin på Bukärr. CHECK
- Tisdag APT-möte
- Onsdag brandutbildning
- Torsdag heldag på Särö Hus planeringsdag, middag på kvällen
- Fredag handledning
- Bestämma vilken klänning jag skall köpa från asos.com och beställa den tillsammans med Mikaela & Alexandra.
- Träna måndag och onsdag 1 CHECK
- Hinna med att jobba 5 pass 1 CHECK
- Ridag Tim lördag, kvällsfodra.
- Ta livet av mig.

Nu skall jag steka curryris med grönsaker & lammbiffar.

xxx, luutra

Inga kommentarer: