17 mars 2009

När Salikons rosor vissnar

Snart färdig med Excel! Bara finlir kvar och KLART! :D

Laddar ner en film av Astrid Lindregn som egentligen består av flera kortfilmer. Allrakäraste syster, Kajsa kavat, ingen rövare finns i skogen, någon som minns? ;) Jag älskade dom här, mina barn skall bara få titta på Astrid Lindgren. Och fem myror är fler än fyra elefanter. That's it :)

Tittade någon på Simon&Tomas på trean igår? Såg något av det coolaste jag sett, ett specialdesignat glas med tryckt motiv på baksidan, som man hade istället för kakel i köket. Men inte nog med det, motivet i detta kök var inget mindre än "den sista måltiden", av da Vinci. Man får rysningar bara man tänker på det! Underbart och ovanligt, jobbigt när man tröttnar...
Men nu har jag ännu en fantasi om mitt framtida kök!


Ursäkta bilden, teknisk som jag är printscreen'ade jag programmet som låg uppe på tv3.se, där av den taskiga kvalitén :)

Inga kommentarer: