25 mars 2009

>.< neeeehh....

Trött, trött, trött...
Inte nog med att situationen kring Robin inte löst sig, så skall det även storma kring mig med. Fick igår reda på att mitt vikariat går ut om en månad, och att det inte blir förlängt. Trött och ledsen, vill inte behöva ta csn-lån bara för att överleva. Skall i alla fall förhoppningsvis läsa i maj och nästan hela juni, innan jag går på mitt sommarvikariat. Det blir historia och religion. Skall läsa 150 poäng. Då har jag innan sommaren klarat av 200 poäng, och kanske kan jag fixa ytterligare 200 under sommaren. Bara 300 poäng kvar då att läsa under hösten.

Imorgon skall Robin ringa det där samtalet igen till NeaVäst, jag hoppas så att det går bra. Orkar inte ha det såhär längre, jag vill känna mig trygg! Inte ha en orosklump i magen!

Idag gjorde jag mitt slutprov i datorkunskap, och jag tror det gick bra. Satt hela tiden, tre timmar. Kunde svara på allt, vissa frågor bättre än andra. men jag fick med allt i alla fall. Med tanke på att det tog dom 5 veckor att rätta mina två första arbeten, lär jag väl få provresultatet lagom till jul. God jul, här har du ett svagt G. Nej, jag hoppas på ett VG, men jag kände mig lite lam på vissa frågor där jag vet att dom lägger (onödig) vikt. Miljö- och säkerhetstänkande. Bah!

Nu skall jag sova, så trött så trött. Som tur är börjar jag inte förren 16.00, så det blir sovmorgon imorgon. I månads tog jag en långpromenad, och igår körde jag nästan 1 timme på gymmet. 30 minuter på löpmaskinen och 20 styrka. Styrka är så tråkigt, då är springa bättre. Skall nog gymma innan jobet, eller så promenerar jag dit. Det tar i alla fall en timma.

xxx, luutra

Inga kommentarer: