9 aug. 2011

Livet från den ljusa sidan.

Just nu känner jag mig bubblande positiv, stark och lycklig. Framtiden ser ljus ut och jag har mycket roligt att se fram emot. Jag tror att jag har en schysst inställning just nu som gör att livet och det som hör där till känns mycket enklare. Hold that tought!

Fika/lunch med Emelie - check! Förnyat recept hos barnmorskan - check! Nu är det jobb som gäller, hem och vända och sedan tillbaks imorgonbitti. Dagarna och veckorna springer iväg och snart är det min tur att vara lite ledig. Sist av alla kanske, but still; ledig. Jag hoppas att vädergudarna tänker lite på mig också och ger mig dagar med sol och bad. Robin och jag blir lediga 6 dagar tillsammans och dem skall vi försöka maxa med trevliga saker att göra. Vad vet vi inte än med det blir att lura tillsammans på det över ett glas rött snart. Något finns det alltid att göra!

Tillbaks ikväll med två restaurangrecensioner!



1 kommentar:

Anonym sa...

Barnmorskan?