30 aug. 2011

Såpp!

Jisses vad ambitiös jag känner mig! Klockan är tio över 8, jag är färdig för plugg och har dessutom städat huset. Ikväll skall Robins bror komma på lite födelsedagsmiddag (det är Alecs födelsedag) och Robin skall laga strömmingslåda med västerbottenost och citron. Blir nog gott.

Dagen igår var upp och ner. Introduktionen var super (jag berättar mer ikväll), och sedan pinnade jag vidare till Pedagogen för att börja läsa. Aoutch, svårt. Men vi tar nya tag idag, jag är på väg in till stan här snart igen för att möta upp Ida och försöka bena i situationen. Det är alltid svårt i en ny kurstart att få en överblick över vad som skall göras och vad som skall läsas tycker jag, därför är det bra att vara två. Tur att jag har Ida så vi kan gnälla och pappa tillsammans!

Ha en superbra dag!


Inga kommentarer: