18 aug. 2011

Sjukligt nöjd.

Klockan är 22:00, jag är nyduschad, nyinsmord på alla hålloch kanter, och mår ganska bra om jag får säga det själv. Jag och R har ätit världens godast strömming (jag vet att det är tjatigt med all min strömming, men det är ju så gott!), panerad på bästa vis med klassiska tillbehör. Recept och bilder kommer imorgon.

Nu har jag tagit min kvälls-"shot" och skall börja fixa med håret. Saker skall smörjas in och saker skall masseras in. Det är inte lätt att vara kvinna, och det är framför allt inte lätt att vara kvinna med långt hår. Som dessutom gillar mat, liiite för mycket.

Jag var hos farmor iväll för att hjälpa henne med diverse saker - ni skall få se imorgon vad jag fick. Minsta knyst om att man skall på loppis och farmor får något förnärmat i blicken och piper upp på vinden snabb som en vessla.

Natti natti!

Inga kommentarer: