20 apr. 2009

If u seeking... Christian Louboutin..?? (HA HA, HE HE - HA HA HO!!)

Ingen har väl kunnat undgå Britney Spears nya video - If u seek Amy? Jag är väl inget stort fan av Britney Spears egentligen, men den här gången har dom fått till en fullträff för Brittan. Låten har en tvetydig och ganska kryptisk text, ytterligare ett steg i hennes riktining att bryta med den klassiska popsvängen med sexiga texter utan innebörd. Videon känns "b" och underground i en positiv bemärkelse och passar låten bra.
Trots bra låt och bra video är det nog inte det som huvudsakligen fångat tjejers intresse över hela världen - utan just skorna hon bär i videon. Sällan har man fått så många träffar när man googlar "video+shoes".
Skorna som stjäl Brittans uppmärksamhet är inget annat än ett par urläckra röda Christian Louboutin, vid namn "Dillian Flower". Och jag måste hålla med, låten är grym men skorna är grymmare...





Idag blir det en rask promenix till jobbet - efter ett oförlåtligt snedsteg igår, jag kunde inte hejda mig och stekte fyra fiskpinnar. Inte räckte det heller med det, till åt jag glutamat-pulvermos med smör, och amrikansk dressing á la E214 konserveringsmedel. Idag skämdes jag som en hund, men blev ändå glatt överraskad när jag klev upp på vågen imorse. Still going down!

kyss, luutra

Inga kommentarer: