14 apr. 2009

Detoxa sanningen.

Hungrig. Går på strikt diet hust nu, och idag har jag ätit en banan, en smoothie, ett ägg och en kiwi. That's it. Finito.
Hade jag varit hemma och drällt på den kosten hade jag varit proppmätt, men jobbar jag är jag Skalman. Mat, nu! Sova, nu!
Om tio minuter är det middag, och kanske skall jag äta lite fiskgratäng och en tomat. Mini-lite fiskgratäng, isf.
Efter jobbet blir det träning, fast jag är baske mig inte sugen på det. men det är väl livet, antar jag.

Jag är förbannad på Robins a-kassa. Inte nog med att dom inte har betalat ut några pengar, första inbetalningen skulle kommit för en månad sedan, dessutom svarar dom inte i telefon. De säger bara att det är många som ringer, och så blir man bortklickad. Robin har försökt ringa minst 20 gånger idag, jag med bara för att jag är förbannad och vill skälla, som en arg bulldog vill jag gå på. Och allvarligt, 9-11? vad är det för JÄVLA telefontider? Om dom nu är så himla underbemannade borde dom satsa på att ta emot folks ärenden, inte fika sig igenom dagarna! För det är precis det jag föreställer mig att dom gör, dom små myndighetsglidarna. Smäll skall dom ha.

Nä, nu får jag gå och ta den här tomaten, detta funkar inte. >.<

xxx

Inga kommentarer: