15 apr. 2009

Frossa i accessoarer!

Tips på riktigt bra nätbutiker med fokus på smycken, accessoarer, kosmetika, solglasögon mm!

www.kyssjohanna.se
En egen personlig favorit. KyssJohanna har många internationella märken som kan vara svåra att få tag på någon annanstans, och hur kan man låta bli att bli förälskad i Disney Couture?

www.chique.se
Pärlan i musslan, mycket snyggt!

www.zylber.com
Bakvända aktioner med massor av märken, här kan man hitta billiga Hultqvist-smycken!

www.parfym.se
Varför köpa parfymer i butik när de finns 30-40% billigare på nätet.

www.parfymbutiken.se
Samma sak här...

www.eleven.se
Smink-älskarnas Mecka! Här finns allt och lite till! Och jag älskar när de skickar med lite prover, och de gör de ofta!

Två av mina vårens måsten, det fantastiska Disney Couture-halsbandet har jag äntligen bestämt mig för! Även om det är lite dyrt ;) Men ag måste ha det, och nu skall jag unna mig det.


Disney Couture, www.kyssjohanna.se 699 kr


Underbart fint lila armband från Hultqvist Copenhagen, som viras flera varv runt handleden. Äkta guldöverdragna små kulor som dekoration runt hela armbandet. Vackert slipad Swarovskikristall som dekoration på armbandets slut.nderbart fint lila armband som viras flera varv runt handleden. Äkta guldöverdragna små kulor som dekoration runt hela armbandet. Vackert slipad Swarovskikristall som dekoration på armbandets slut. www.chique.se 449 kr.

Inga kommentarer: