29 apr. 2009

Updating.

Lång tid sedan jag uppdaterade, men jag har verkligen haft fullt upp. Det blir nog aldrig en bloggdrottning av mig, i den här stilen ;)

I helgen hade jag lunch för familj, och det var jättetrevligt. Underbart väder och god mat. På sluttampen av dagen kom Sopi förbi, och Robin körde mig och henne in till staden.
För att sammanfatta våra 13 timmar på krogen den dagen/kvällen, så kan jag säga att det var en enda stor orgie i mat/sprit och svineri. Men guud så kul vi hade, och det är väl huvudsaken?! ;) Och det bulande huvudet dagen (dagarna) efter är redan glömt!
Vi började rundan på Chez Amie, gick sedan en sväng till Bishop Arms, sedan vidare till Lotus Bar, kom där på att vi skulle hem en sväng till Liv och hämta henne, för att sedan gå tillbaka till lotus. En snabb tequila mot skoskav hanns även med inne på gamla La Sombrita :)
Det var länge sedan jag hade så kul och gjorde så många galna grejer, så då får man räkna med live svinn.

I söndags låg jag som sakt i horisontalläge och blev matad med kalla pizzakanter, i måndags kravlade jag mig upp ur sängen och insåg att jag skulle börja om 2 minuter, åkte till jobbet och hade sedan en mysig hemmakväll med Robin. Även tisdagen har varit väldigt lugn, jag jobbade dagen igår och åt lite middag här hemma med Robin. idag skulle jag egentligen arbetat, men jag tog ledigt för att kunna åkta till kungsbacka och göra massa ärneden som segat efter. Men nu är i alla fall allt gjort, det enda som var var att jag inte fick tag i min skola som ännu inte hört av sig och daaaaaaah.. Jag börjar ju på måndag och på fredag är det röd dag. Alltså måste jag få tag på dem imorgon, jag fattar inte hur dom kan strula såhär. Seriöst, jag trodde att de skulle skicka ut någon form av kallelse? Säg nu inte att det kommer bli lika mycket strul med Mirio som det var med Torhéngruppen, där dom inte lyfte ett finger för att sköta sitt jobb.

Sitter och laddar upp lite bilder på facebook nu från de senaste månaderna, och min vår 2009 ser väldigt..mysig ut :) Hoppas sommaren blir lika bra.

Ikväll blir det enkelt i matväg, falukorvsgratäng med zucchini och färskpotatis. Skall nog bara ligga i solen och slappa tills dess, och njuta av vädret.

xxx luutra

Inga kommentarer: