15 apr. 2009

Regniga onsdagsmorgon... Iväg och gymma med dig!

Har gått upp, klädspottat runt lite på nätet och druckit 1 liter kaffe. Igår fuskade jag oh gymmade inte, så det får bli ett långt pass idag. Känner mig som en dålig människa. Inte ens att jag istället tog en lång promenad hem eller så, nejig så det förslår du. Jag köpte lite blommor och åkte hem till mamma oh tog ett glas vin med henne oh lillasyster på altanen. BAD JULIA. Sedan åkte jag och Robin hem, han hade gjort i ordning vår uteplats. Duktigt. Klippt gräset, sopat uppfarten och skruvat ihop utemöblerna. Nu skall dom bara målas. Inte heller nu tog jag en välbehövlig promenad. Istället blev det årets första måltid på uteplatsen, bestående av lite lamm, nötter och vattenmelon. Somrig så det förslår.
Idag blir det som sagt gymma, och sedan skall jag på apt. Det är dom där apt-mötena som får mig att inse hur fort tiden går, vips, och så har det gått ytterligare 5 veckor. Sedan skall jag jobba kvällen, och efter det är jag ledig i 2 dagar. Skall bli skönt, men det är full rulle hela torsdag.
Först skall jag och Robin åka in till Kungsbacka och hjälpa Amanda med en säng som skall ut till Killingholmen i Billdal, och då skall jag också passa på att skriva in mig på religionen. Har inte hunnit med det än. Sedan skall jag på inko-möte klokan 14, tror det vara a 1 timme. Efter det var väl planen att gymma, och mitt upp i allt detta, har jag lovat att fika med farmor. Herregud, dygnet borde verkligen ha fler timmar! Kan någon ordna detta?? Tack för förhand, /"sönderstressad".

Imorgon skall jag buda på den här jackan på tradera.com, är fattig och hittar dessutom ingen liknande i butik. Mitt problem verkar vara att jag alltid trendmässigt ligger en säsong efter alla andra. Segis.



Hittade en jättesöt vårklänning på leilei.nu, som jag skall ta en stark funderare på till månadsskiftet. Skärpet ingick! :) Söt va?




xxx, luutra

Inga kommentarer: