12 apr. 2009

Luftgropar

Ligger i sängen oh kollar på dom sista avsnitten av "den rätte för Rosing". Känns grymt kvaliativt, knappast något jag skulle skryta om ;) Robin var ute igår, och är nog ganska bakis idag. Har inte sett myket av honom, just nu är han ute oh går. Imorse mumlade han något om "Guds finger", och gik för att halsa treo.
Jag har lite svårt att vara med människor som är bakis, det blir lätt att man dras ner på samma sinnesnivå som dom. Så idag har jag mest roat mig med tvätt, strykning och disk, allt medans solen skiner där ute för fullt. Känns lite snopet, sista lediga dagen på helgen och imorgon börjar jag jobba klockan 7.
Nästav veka bli det fullt upp med jobb och träning, så myket mer har jag inte tid för. Jag jobbar mån, tis, on, och sedan hela helgen. Som tur är är det inget 7-21pass, börjar bli redigt trött på dem sedan jag de senaste tv helgerna tagit på mig två sådana extre, plus haft ett eget. Men, det genererar pengar :)

Ikväll blir det ingenting mer än jordgubbsglass och skräckisen Eden Lake som jag blev tipsad av här om dagen. Har även hyr en film (!), en svensk som heter De ofrivilliga. Skall också vara väldigt bra.

xxx

Inga kommentarer: