13 okt. 2011

De var sålda på den billiga romansen, feta amerikaner satte gråten i halsen (du är det vackraste jag mött, och vi älskar varann')

Morn morn.
Fredag, strålande sol och en förkyldning som om inte annat verkar hålla sig i schack just nu. Jag och Robin vaknade klockan 5 imorse och ingen av oss kunde somna om. Istället för att ligga och vrida oss i sängen så gick vi ut på prommis i månskenet. Flera minusgrader och kallt...!
Efter det - kaffe och smoothie (för att hålla på traditionen) och nu lite morgonbloggande. Jag vet inte riktigt hur jag skall lägga upp dagen just nu.
Först och främst skall jag skriva klart min synopsis. Flurar på om jag skall åka inte till stan eller inte. Har egentligen fullt upp efter synopsisen, borde städa huset och göra mig i ordning för kvällen med avtackning hos en kollega. Jag får fundera på det här med stan idag.
Nu kallar duschen, har fortfarande inte tinat upp efter den kalla (och raska!) promenaden.

Inga kommentarer: