22 okt. 2011

Sveriges största bloggerska in da house.....

tjenix bloggen....
Empet våldgästar Julias blogg eftersom hon är så känd, och hon har tjatat i en evighet att jag ska skriva några rader. What the hell... får väll göra det då.

Idag är det typ som en helt vanlig dag för mig, de vill säga dricker champange bara lite sådär nu på kvällskvisten. Ikväll ska vi suprisa Julia med mycket vätska som innehåller en viss alkoholmängd på ett ställe hon inte har en aning om. Kommer bli så jälla sjukt asså....
Min frukost bestod av lax och ägg när klockan var 3 på dagen. Orka följa "måste äta frukost trenden" liksom...snark!!!
P.s: det var typ det ända jag hade hemma efter ha fyndat på Coop!!! d.s
Nu har jag inte mer tid att ge. Får visa bilder imorn när vi är fula, äckliga sviniga människor som knaprar treo.......

So long suckers!!!!!!

/Superempet

Inga kommentarer: