12 okt. 2011

Den stora utrymningen.

Iförd fin knut (jag tror den är fin i alla fall, Robin hjälpte mig och då vet man ju inte riktigt) och ny kappa så är jag snart på väg in till stan.
Det blev ingen powerwalk imorse men det tar jag igen ikväll tänkte jag. Just nu dricker jag smoothie på banan och blåbär och funderar på att ta ett ägg också för sakens skull.

Om ett par timmar skall jag och Ida ha ett möte med en kille från mentorsverksamheten på fakulteten. Det känns bra. Vi har fått i uppdrag att handleda en grupp studenter från A-kursen och ha gruppverksamhet någon gång i veckan. Det skall bli riktigt spännande och jag tror det kan vara riktigt givande för min egna del. Dessutom bra att ha på CV't!

I eftermiddag skall jag färga håret. Eller ja, Sophia får göra det. Måste springa och köpa färg också vi skall bleka min utväxt. Hoppas det blir bra, har inte riktigt pengar för frissan just nu. Men det blir det säkert!

Inga kommentarer: