23 okt. 2011

Överlevare!

Jag tror aldrig jag har sovit så här länge i hela mitt liv. Vi kom hem igår klockan 4-5, sent, jag vet. Klockan halv 10 vaknade jag och kände mig allt annat än bakis (jag hade väl inte kommit dit än...) och gick upp, duschade, borstade av mig krogdammet, drog i gång en tvättmaskin och hlade i mig 1 lite jucie. Efter det skickade jag iväg ett par mail och ringde ett par samtal i sängen, innan jag tvärsomnade igen och inte vaknade förrän klockan halv 4. Halv 4! Då var jag piss som en lärka men framför allt hungrig - så det blev kebab och greja lite med bilderna från igår. Jag har en lakritsplopp och som jag skall ta med mig till soffan sedan - den här söndagen har varit riktigt ansträngande... Några snabba bilder från igår!
Vi började på Bliss nåpgra stycken för att sedan skutta vidare till Puta Madre där vi åt världens goaste lamm och drack drinkar och riktigt vällagrad tequila. Efter det gick några hem och några fortsatte vidare till Bishoparms för en pint. Efter det smet jag och Robin och James till Flying Scotsman för ett par vändor på dansgolvet där vi träffade gamla vänner innan vi delade taxi hem.





Inga kommentarer: