22 okt. 2011

I miss that lovin'

Så. Nu skall vi se om vi får ihop till ett blogginlägg.

Lördag! Vilket för min del innebär först födelsedagsfika hemma hos mor och sedan middag med vännerna på stan. Skall bli riktigt trevligt.
Igår var det plugg som gällde hela dagen, och jag fick gjort en hel del. nu skall jag ta och sätta igång med nästa fråga, den om folk och tradition. Tror att det kommer gå ganska så smärtfritt.

Nu sitter jag här färdigklädd med knut och är på väg med Robin. Jag skall hämta ut ett paket, köpa lite lösögonfransar för ikväll och sedan slänga mig en sväng i solariet. Jag har titatt på lite bilder över hösten och jämfört, och jag börjar bli lite brun nu! Som synd är mest om benen, just den delen som faktiskt inte spelar så stor roll under hösten. Haha. Men vi blekfisar får nöja oss med det lilla vi får.

Inga kommentarer: