10 okt. 2011

Let's have a dagens.

Dagens humör: Jovars. Jobbhelgen är avklarad, jag har en ganska lugn vecka comin' up och det mesta är som det skall så jag är ganska tillfreds.
Dagens mående: Förkyld. Mest på högra näsborren - annoying!
Dagens borde: Läsa och städa - som vanligt.
Dagens frisyr: Nytvättat i truls. Hemmadag idag så vi bryr oss inte.
Dagens smink: Absolut ingenting. Men jag tänkte köra på en ansiktsmask senare, om det nu räknas.
Dagens klädsel: Haha. Löparbyxor och underställ. Ni kan ju föreställa er!
Dagens planer: Klara av dagens plugg.
Dagens materiella vill ha: Ett par nya löparbyxor faktiskt. I'm in big need!
Dagens fundering: Husmorskurer för täppta näsor, jag behöver väl beprövade varianter...
Dagens tråkigaste: Samma som dagens borde; att plugga.
Dagens längtan: Jul och julmat. Men det har jag ju redan beskrivit i förgående inlägg.
Dagens bok: Mmm. Ingen, det blir kompendier.


Jaha. Det här var väl kul?!



Inga kommentarer: