9 okt. 2011

Ran of of the room.

Jag scrollar i genom bloggen och tittar på veckans inlägg och kan inget annat än konstatera - fy sjutton vad jag suger på det här. Nästa vecka får det bli skärpning. Bloggskärpning.

Jag ville bara meddela att jag är hemma och att det nu officiellt är söndagskväll och att jag officiellt är pangförkyld. Ute viner hårda höstvindar och jag tycker det hela är ganska så mysigt faktiskt. Jag sänder en liten tanke till min pappa som sitter i ett flygplan just nu och hoppas att vädret inte skall ställa till det för honom och hans hemresa.
Jag blir nog hemma imorgon. Jag skall vara duktigt och skriva synopsis och läsa lite kompendium innan seminariet på tisdag. Äta ägg, dricka Nutrilett och andas luft. Smal luft. (Nä, nu får jag sluta bantningstjata...)
Ha det bra i stormen, ni som läser.

Inga kommentarer: